Mesta za još?

Od početka motivišemo zaposlene u restoranima i operatere u call centru da potrošačima preporučuju definisane proizvode kako bismo uvećali njihovo zadovoljstvo, a mi podigli prosečan račun po transakciji. Ova metoda je testiran na različim kategorijama, a prosečna prodaja deserta porasla je za xx%, a u nekim objektima se više nego udvostručila.

Navedeno je motivisalo naš IT tim da osmisli kako još jedan od naših kanala prodaje da usavršimo na obostrano zadovoljstvo potrošača i kompanije.

Postavili smo cilj da povećamo prosečan račun pomoću preporuka na web-u i u mobilnoj aplikaciji. Algoritam ispituje proizvode u korpi za kupovinu i nudi opcije za izbor na osnovu sličnih podataka o kupovini. Od datum pri plaćanju vaše porudžbine u odredjenim scenarijima možete ostvariti popust do 70% na neke od proizvoda iz ponude. U mesec 2019. godine prihodi od proizvoda dodatih u korpu putem preporuka činili su xx% od ukupnog prihoda na dostavi.

Pretraga

You are using an outdated browser which can not show modern web content.

We suggest you download Chrome or Firefox.